Jednokolejové závěsné dráhy

Jednokolejové dráhy KBK se vyznačují tím, že umožňují technicky i ekonomicky optimálním způsobem tok materiálu po zadaných trasách bez požadavků na podlahovou plochu.
Jsou velmi pružné pokud jde o vedení jednotlivých dopravních tras počínaje jednoduchou ručně ovládanou přímkovou trasou až po široce rozvětvenou buď z části anebo plně automatizovanou kruhovou dráhu.

Závěsné jeřáby s jedním nosníkem

Závěsné jeřáby ze stavebnice KBK se mohou zcela jednoduše zavěsit na strop haly anebo střešní konstrukci. Jeřáby se vyznačují mimořádně malou vlastní hmotností, mají pojezdové jednotky s lehkým chodem, takže se dají snadno posouvat rukou a umožňují rychlou manipulaci s těžkými a neskladnými obrobky.

Jeřáby se dvěma nosníky

Význačnými prvky jeřábů se dvěma nosníky z jeřábové stavebnice KBK jsou malá vlastní hmotnost a výhodné konstrukční rozměry. Vlastní hmotnost zůstává přitom na tak nízké úrovni, že se touto technikou dají dokonce i vybavovat haly, postavené technologií lehkých staveb. Výkyvným zavěšením se do velmi značné míry zachytí horizontální síly, vznikající v důsledku nájezdu na nárazník, rozjezdu anebo brždění. Oproti jeřábu s jedním nosníkem je zde větší využitelnost výšky zdvihu.

Závěsnými jeřáby se dvěma nosníky se dá snadno pojíždět ručně. V případě rozpětí větších než 6 m a nosností přes 500 kg se však doporučuje použít elektrických hnacích jednotek s třecími koly, které jsou součástí jeřábové stavebnice KBK.

Stohovací jeřáby KBK ze stavebnice KBK sestávají v podstatě ze závěsného jeřábku KBK se dvěma nosníky a ze speciální stohovací kočky. Osvědčují se především všude tam, kde se řeší úlohy skladování, dopravy, třídění a přípravy kusového zboží, kontejnerů anebo palet až do hmotnosti 500 kg.

Portálové jeřáby ze stavebnice KBK mají při své nosnosti až 1.000 kg své místo všude tam, kde je závěsný jeřáb příliš nákladným prostředkem anebo kde se vůbec nedá instalovat.

Jednokolejové dráhy KBK se vyznačují tím, že umožňují technicky i ekonomicky optimálním způsobem tok materiálu po zadaných trasách bez požadavků na podlahovou plochu.
Jsou velmi pružné pokud jde o vedení jednotlivých dopravních tras počínaje jednoduchou ručně ovládanou přímkovou trasou až po široce rozvětvenou buď z části anebo plně automatizovanou kruhovou dráhu.

 

Hledání

Obrázek z galerie

Kdo je připojen

Právě přítomno: 59 hostů a žádný člen